Ännu en dag av arbete

Cissi var hemma hos mig igår,
skulle ju kika på fotboll.
trevlisch!
Sverige kämpade på bra så Cissi och jag blev nöjda :]

cissiamanda
efter ett klagomål av Revvy får jag lägga in denna bild^^

Sverige - Tyskland, när?

shit vad jag var trött när jag vaknade imorse :/
sov typ i duschen.. konstigt då jag går och lägger mig rätt så hyffsat
tog mjukisbyxor på mig idag,
ska ju fixa björkris med Ann-Sofie till midsommarstången..
vill inte få fästingar :/
ska dock packa ner en liten kjol, varmt annars.

idag ska jag käka jågurt till frukost! ;D mums!
sällan jag och min jågurt, men är det gott så är det..
känner mig dock lite dålig efter gårdagens cheeseballs,
brukar bli så när man äter en massa.
en bra anledning att se på fotboll kanske? ^^

Pusskram

livet är ganska så underbart, ta vara på det :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback