Besök på dagiset

var och besökte dagiset idag,
passade på när jag ändå var ute med vovven..
knatade förbi svartmyran, men det var tydligen inte där jag skulle jobba.
fick sällskap av "chefen" till min avdelning, skogsmyran
Molle lämnade jag utanför i skuggan

kom in mitt i sångstunden,
de firade barnen som skulle börja lekis nästa år...
det var dukat långbord i mat/lek-salen,
riktigt fint faktiskt.. ballonger och serpentiner
dagisfröken presenterade mig inför alla barnen, riktigt trevliga ungar :)

hörde med personalen när vi skulle ses på måndag osv..
alla feriearbetare(vi är tre stycken) ska tydligen mötas på svartmyran,
därefter ska vi gå till våra avdelningar..
hmm, minns dock inte vilken tid,
det glömde jag samtidigt som jag lämnade dagiset ^^
skilllat!

Pussskram


Kommentarer
Postat av: jens

(L)

2006-06-14 @ 00:18:36
Postat av: jens

(L)

2006-06-14 @ 00:18:36
Postat av: Loverotterdam

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Postat av: Volvo Cars

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-09-08 @ 12:13:30
URL: http://volvo-cars.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback