Bresse :]

skönaste dagen på länge ^^
träffade cissi i bresse runt ett
skönt! brände oss dock lite, men vill man vara fin så får man lida pin
badade! typ första doppet för i år..
första var i fredags, men idag var det första då jag doppade huvudet :D
vilket självklart resulterade i risigt hår!
morr!

sen kom jens, pils, koffe, eddie och erik.
puttade i cissi ^^
hon får dock skylla sig själv,
hon trodde att hon skulle klara att putta i allihopa ;D

drog till Jens stuga allihopa utom cissi,
hon skulle ta fästingspruta..
åkte ring, fast det var bara pils, jens och koffe som åkte.
eddie och erik var för fega >P
men shit, jag skulle inte palla att ramla i mitt ute i vattnet.
det finns gäddor! ;P

ringeddiecisspissjeens

imorgon är det en lektion som gäller, svenska.
grrr, vi ska typ läsa dikter :/
efter det ska cissi och jag käka fil.
och åka till västerås och shoppa.
har ju ingenting att ha på mig :/

Pusskram



cissi säger:
haha
nej men mina tuttar är väldigt vita :P
[A] säger:
ohh, sexxy
jag har rådjursröv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback