Bresse..

inte så värst drag i bresse kanske,
kan ju iofs bero på att polisen hade hällt ut typ 4ton sprit!
sen var ju draget lite sent, vi var ju draget ;D
haha..

kom hem och kom på att jag hade en skön pjamas i garderoben,
dessutom bara använd två gånger eller något liknande...
sitter här och känner mig mysig^^

funderar hur det blir imorgon..
ifall man drar ut till bresse då,
eller kommer alla stanna i västerås?
VI SKA JU SE PÅ MATCH!
Sverige - Paraguay
vi lär ju dricka hemma hos jens till matchen..
cissi, alle, ninni, becca, michelle, matilda, jens, koffe och jag :)

det här är inte bra,
jag är bloggberoende..

Pusskram



tro på dig själv och  lär av ditt budskap
följ mina fyra magiska punkter

Kommentarer
Postat av: Anonym

2006-06-15 @ 01:05:55
Postat av: Cissi

du e underbar, finns bara en som du :)

2006-06-15 @ 01:06:46
Postat av: Ragnarvilje

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback