Dagen efter skolavslutningsfirandet / Jonas 15år

igår var vi hemma hos becca först,
fotboll ;P
haha, kollade väll sisådär.. haha
men det går seriöst inte att koncentrera sig på fotboll med en massa tjejer!
efter många chanser petade Ljungberg in den :)
het. het. het. het. het. het. het.
drack våran
Aivy Vodka Cissa och jag^^
något att rekommendera ;)
blandade med det vanliga, hallonsoda och Schweppes..

har ingen aning om när vi drog från becca,
har kass tidsuppfattning i allmänhet :/
men det var efter fotbollen någon gång..
drog runt på stan och fulade oss^^

lite tidigarepå kvällen hade cissi och jag gått och gömt tältet och sovsäckarna på en mycket bra plats.
becca, jens, cissi och jag skulle ju sova utanför idrottshuset ;P
kvällen flöt på och var för övrigt helkul!
förutom att man alltid tappar bort varandra och att det slutar med att man går runt med världens främling :/
becca och jens drog tidigare och satt upp tältet bakom idrottshuset..
resten var kvar och lajjade på stan..
efter några timmar drog jag och cissi till tältet,
fick även med oss pils..
..efter en kamp med att förstöra sin mobil,
vilket jag lyckades med ;D

cissi öppnade tältet och till sin förvånan fann hon en till gäst där inne :O
"OMG, jag tänker inte sova där inne om jens har sin jävla 89:a där"
cissi sa något i stil med det ;P
men så kikade jag in,
ut tittar Revvy (Herr Anal)
haha XD känns som han gillar att sova med oss..

vi klättrade upp på målet då vi insåg att vi kanske inte fick plats i tältet,
blev faktiskt som en riktigt trevlig hängmatta :)
däruppe cuttade pils sönder sin tumme och cissi sin fot ;P
haha, sen somnade vi där uppe,
cissi sov dock i tältet sen..

vaknade sen runt halv åtta imorse,
två timmars sömn. YES!
gick en sväng till coop,
Pils behövde ta ut pengar..
gick till supermarket och satt oss sedan på stan..
..väntade på att klockan skulle bli "dans", dvs. 09.00

mohaha, seriöst..
det fulaste jag gjort,
dansat med görel och kompani morgonen efter skolavslutningen..
kan inte tänka mig att det var någon speciellt vacker syn :/
men vad gör man inte för jens ;P
haha, hon tror ju seriöst att jens och jag är ihop, vilket vi inte är..
menmen, det kan ju inte vara lätt för henne att veta..

sen efter la vi oss i gräset vid vår "campingplats"
solen riktigt gassade..
då när vi sitter där kommer en kille/gubbe/man som jobbar på idrottshuset
"Jaha, så ni har vaknat nu. Haha, vem var det som sov uppe på målburen då? Alla i personalen har gått och tittat på er.. Vi tog kort också"
haha, oooookej..

cissi och jag kom hem till mig runt ett..
käkade rester sen gårdagens studentbuffé.
Helt klart godaste bakis-maten hittills!
sen fick vi för oss att måla lite..
blev dock inget seriöst :P

sitter här nu, lite allmänt trött..
blir nog inget "röj" för mig ikväll.
en chokladaka och en film lockar.. :]
menmen, får se hur det blir :)
måste städa rummet!!! :@

Jonas fyller ju år idag, men det blir inte att vi firar honom idag..
hade ju student igår, så det får bli imorgon..
han är säkert lite nervös just nu,
skriver upp teoriprovet till eu-kortet om någon timme.
hoppas han klarar sig då, så han får köra sin moppe snart.

Pusskram



KOFFE TAPPADE SIN MOBIL I FONTÄNEN PÅ TORGET!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vafan är det jag hör?!

2006-06-19 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback