Filmkväll igår..

jag och cissi var hemma hos jens igår :]
hyrde film.. jag ville se en skräckis så vi hyrde Gothika,
vi kom dock på sen att både jens och jag hade sett den :/
som vanligt köpte jag godis, morr.
haha, jag är fan otrolig,
efter sommarlovet kommer jag se ut som en stor jävla boll.
men man har ju hört att killar gillar tjejer med former.. eller något ;P

lite trött idag, kom i säng runt tolv..
inte så sent kanske, men det är mastigt att gå upp klockan sju
fast iofs, jag är lika trött på morgonen vilken tid jag än går och lägger mig ;P
så spela roll^^

nu vill jag bara att dessa veckor ska gå,
vill ha pengar och ledighet!

hur fan gör man med hamnfestivalen då?
orka pröjsa för alla dagarna? :/
det blir lixom 540:-
det är fan asdyrt!
visst om det hade varit någon annanstans,
men enköping lixom?!

snart är det jobb.. funderar på att ta med gummistövlar :/
ungarna vill säkert vara ute, jag vill inte bli blöt!
behöver egentligen köpa mig en regnjacka också,
men det blir aldrig av..
kommer på det när jag är hemma..
sen när man väl är nere på stan blir det inte så bara..

jag vill ha en systemkamera! NU!

Pusskram

"No one knows what its like
To feel these feelings
Like i do, and i blame you!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback