Första dagen på jobbet..

fick sluta tidigare idag, tre istället för halv fyra..
bara en halvtimme, men ändå ;]
de har ju börjat med vårstädningen,
så det är mycket städning som gäller..
men det funkar helt okej.
duschade duplo, leksaksbilar och plast-bilbana idag ;P
tvättade även åtta stolar,
jag var ju PRO på det så det gick ju fort ;;D

var väldigt några barn på min avdelning,
bara nio stycken..
många hade tydligen slutat för att de var för stora och andra för att det var sommar.

de äter fan asofta på dagiset,
kom dit klockan åtta då de åt frukost,
sen halv tolv var det lunch och mellis halv tre..
men mat är alltid gott :)

har faktiskt lärt mig en del namn ;D
vet vad alla heter..
...utom en tjej jag plötsligt blev osäker på namnet
får ta reda på det imorgon.

Hmm, undra vad man ska hitta på för kul idag då..
slappa och äta glass står högt på min lista!

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback