forts. "Frågor :O"

Brukar du bädda sängen?:
Hmm, jag ska ju ändå sova i den sen, orka!
Har du mest skivor eller filmer?:
skivor
Favoritaffär?:
Jag måste säga Coop ;]
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?:
Efter gymnasiet om jag pluggar vidare ^^
Hur många timmar sover du på en natt?:
Sju tror jag.
Föredrar du att vara singel?:
Nej.
Senaste hångel?:
Min barndomskompis i tisdags.
Är du nöjd med dig själv?:
Nej!
Hur mår du just nu?:
Rätt okej tror jag.
Senaste program du såg på?:
Vet inte namnet
Senaste film?:
TheFAMILYstone
Senaste bok?:
Ego Girl
Vad var det senaste du sa?:
God Natt?
Hur ofta tvättar du ansiktet?:
Två gånger per dag
Vem vet mest om dig?:
Det måste nog vara Cissi
Vad har du i ditt fönster?:
Åtta pumpaplantor, haha
Vem var den senaste personen du umgicks med?:
Cissi
Hur dags gick du och la dig igår?:
Somnade nog runt tolv
Och klev upp?:
nio
Vad behöver du mest just nu?:
En egen dator och en fin klänning
Har du bra minne?:
guldfiskminne
Vad ska du göra ikväll?:
Ikväll?!
tatueringar:
nej
tycker du om någon?:
jag tycker om många personer :)
önskar du att du bodde någon annanstans:
nej
tänker du på självmord:
har gjort, dock inte seriöst.
tycker andra att du är attraktiv:
japp, ALLA :P
vill du ha fler piercingar:
vadå fler?
vill du ha fler tatueringar:
woot?
dricker du:
jaoo
använder du droger:
nej, men skulle vara kul att prova, haha
röker du:
nej
vilket shampoo använder du:
Vo5
vilken parfym använder du:
Ralph
vilka skor använder du:
växlar
vad är du rädd för:
småkryp
gillar du att tvätta:
har nästan aldrig provat på, nej
gillar du bergochdalbana:
Ohyeaaah
bär du ett donationskort:
nej, men jag är med i donationsregistret
vad åt du till frukost?
Minns ej :/
hur spenderade du sommaren?
Jag hoppas att jag ska spendera min sommar i solen
vad förfestar du på?
cider
vem fick du senast en komplimang av?
Det minns jag ej
vad sa personen i fråga?
hmm.
vad är riktigt jävla töntigt?
Att inte kunna vara töntig
gjorde du senast bort dig?
Senaste fyllan?
pinsamt fylle-sms?
hmm nej
vem hade du senast en dispyt med?
Jens?
vad handlade det om?
msn?
vart köper du dina kläder?.
blandat
varför gör du sånna här test?
FÖR JAG HAR INGET LIV!
byxor?
Mjukis ftw
när är någon söt?
När den ser lite oskyldig ut
har du raggat på internet?
Haha, nej
hur bor du just nu?
Men min familj i ett ganska så trevligt hus
har du använt någon hårprodukt?
Schampoo, balsma, plattångsspray
hur många speglar finns i det rum du är i nu?
Inga :/
var är du nu?
allrummet
saknar du någon nu?
Kan hända
isåfall vem?
”scchhh”
har du åkt fast för snatteri någon gång?
Nej, eftersom jag aldrig snattat
när var du i en affär senast?
igår
mötte du någon du kände då?
Nej, det tror jag inte?
tycker du om dina grannar?
yepp
när fick du senast en present?
I söndags
vad har du för framtidsplaner?
Inga alls, shiit
när gjorde du senast något riktigt dumt?
Gör aldrig något dumt :P
vad drack du senast?
Vatten
har du några högklackade skor?
Herregud, jag är tjej
sämsta färg?
Lila!
brukar du se tv3’s sommarnattbio?
Kan hända
vad har du för planer till helgen?
Sveriges första match i VM
har du en hårborste i din väska?
Always!
hur många lampor har du i ditt rum?
Hmm..fem
Hur många barn ska du ha?
Två eller tre
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord?
Störd gånger tre
är det många som läser din dagbok på internet?
Nja, samma gamla vanliga skulle jag tippa.
vilken färg har du på dina underkläder nu?
Omg, lila, jag hatar lila.
vad tycker du om sex and the city?
Guds gåva till mänskligheten!
hur ofta loggar du in på skunk?
Wtf, skunk?
gillar du dokumentärer?
Yepp, rätt ämne så..
längtar du till din nästa födelsedag?
OM JAG GÖR!
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?
Nej.
har du rakat dina ben någon gång?
Haha XD
vilka språk kan du prata?
Svenska, riktigt bra faktiskt, böjer oftast verben rätt
är du sugen på något nu?
Nej, törstig..
vilken är din favoritkaka?
Ballerina
när fikade du senast?
Idag på lunchen, åt mjukglass på torget
vilken stad är din mamma från ursprungligen?
Enköping!!
är 50 cent bra?
Hmm.
vad är det värsta du orsakat på ett badrum?
Inget allvarligt vad jag kan minnas, råttbajs under badkaret?
har du kvar dina barndomsskivor?
Ja
hur många hål har du i öronen?
Fyra, tre i vänster och ett i höger
brukar du bada i sjöar om somrarna?
Mälaren
kall favoritdricka:
juice
varm favoritdricka:
the
alkoholhaltig favoritdricka:
cider, smirnoff
snällast denna vecka:
alla!
säger ofta:
alldeles för mycket
nån jag stör mig på:
haha, I’m not gonna tell you ;P
jag får ont i magen:
när jag är stressad
om jag var döende skulle jag:
göra allt jag någonsin velat göra, men tvekat.
tivoli eller djurpark:
tivoli med inslag av djur?
favoritspel:
Twister?
första jobbet:
telemarketing (låter bättre :P)
hemma eller borta?
”Borta bra men hemma bäst”
bio eller video?
Bio!
hungrig eller törstig?
hungrig
hip hop eller soul?
Båda
punk eller hårdrock?
punk
asien eller amerika?
Har bara varit i asien hittills.
trean, femman, z-tv eller public service:
trean och z-tv
vatten eller juice?
Vatten då man är törstig, annars juice :)
rik eller fattig?
jag är alltid fattig!
fotboll eller hockey?
Hockey ftw
bush eller hamas?
Men shiit
rött eller vitt vin?
vitt
bo lundgren eller alf svensson?
Haha, ingen aning
rösta eller inte rösta?
Inte rösta!!
plugga eller jobba?
Jobba, dock bättre framtid med plugg(?)
naken eller påklädd?
jag ser helst andra avklädda ;)
nirvana eller red hot chili peppers?
Röd Het ChiliPeppar!
london eller new york?
New York, ehm, tror jag ^^
fotbolls vm eller roskilde?
FotybollsVM
håkan jaldung eller tyska terrorister?
Tyska terrorister :P
rockstar eller moviestar?
Rockstar!
ricky martin eller robyn?
Men shit.. hmm..
fisk eller fågel?
fågel
arg eller ledsen?
arg
sy eller snickra?
sy
plugga eller ta en öl?
Ehm , jag gillar inte öl.
veckorevyn eller darling?
Har aldrig läst darling
cigg eller snus?
cigaretter
blind eller döv?
Det går inte att svara på! Hellre döv.
strippa eller städerska?
städerska
biljard eller bowling?
bowling
tp eller vem vill bli miljonär?
Tp!!
danmark eller norge?
Danmark, Norge är inte med i EU vilket får Sverige+Finland att likna en kuk på euron
teater eller film?
Film, större utbud
barn nu eller aldrig?
nu
varg eller björn?
Björnar är sötare på film :)
våning eller villa?
Familj: villa, Ensam: våning
nyår eller midsommar?
Nyår, tror jag
öl eller sprit?
sprit
saft eller läsk?
läsk
du eller jag?
Beror på vem du är
kristen eller satanist?
Ehm? ^o)
boule eller krocket?
Krocket!
robinson eller farmen?
Hata farmen!
fysik eller historia?
Fysik
idrott eller teater?
Idrott
maffialedare eller polischef?
Maffialedare, tuffft!
rederiet eller tre kronor?
Tre kronor
pizza eller pasta?
Pizza för själen, pasta för hälsan ;]
dator eller teve?
dator
alltid totalkasst sex eller oskuld hela livet?
Rofl XD
Har du haft krångel med myndigheterna någon gång?
Nej, skulle jag det?
Brukar du kissa var som helst när du är full?
Jaaao!
Har du besökt Pajala?
Nej, bara genom filmduken
Vad anser du om the Manic Street Preachers?
ingenting
Har du någon gång blivit bjuden något att dricka vid utgång?
Kanske det..
Känner du till Nietzsches teori om übermensch?
nix
Spelar du något instrument?
Nej, inte det heller
Brukar du snusa?
Nej, när jag tänker efter har jag bara gjort det två gånger
Vad innehåller din favoritnattmacka?
Keso och skivad tomat
Hur bygger man en riktigt bra fågelholk?
Man använder sig av riktigt bra virke och riktigt bra och rolig fantasi
Hur ser din favoritsneaker ut?
Vita och fräscha!
Hur många öl brukar du dricka när du går ut?
Inga? Kör på cider
Vad borde du egentligen göra (istället för att sitta framför datorn)?
Skapa fred på jorden
Vem är Kim Källström?
En fotbollsspelare man var kär i som yngre ;P
Har du ett regelbundet sexliv?
Kan jag inte påstå, skaffa sig?
Tittar du alltid på reklamen på tv?
Nej, det är då jag zappar som mest.
McDonald’s eller Burger King?
Donken!
Är du egoist?
Det händer.
Har du varit panda?
Nej men mitt namn rimmar på det ;)
Känner du att du måste kontrollera dina medmänniskor?
Kanske.
Vilken är din favoritdrink?
Ingen aning, 50/50? ;P
Tycker du om din pappa?
Klart jag gör!
Ger du pengar till lodisar?
Räknas mina vänner som lodisar? Och räknas ge som ”låna ut”?
Brukar någon av dina anhöriga bädda din säng?
Haha, nej, skulle dock vara skönt..
Bor du i villa?
jaoo
Vad tycker du om Café Soda?
Har aldrig smakat, tror jag
anser du dig själv som snygg:
nej
vem är snyggast:
svårt att säga..
har du varit kär:
ja
ditt längsta förhållande:
ett år cirka
är du en bra flick/pojkvän:
jag hoppas det.
hur många på din kompislista har du hånglat med:
vågar inte räkna..
vilka:
naej!

Kommentarer
Postat av: Michaelgrete

good site, need more information! Thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback