Hälla med Jens

det här var nog rekordtid,
rekordtid på hur länge jag lyckats hålla mig borta från bloggen.
... mer än ett dygn
OMFG! :O

var till hälla idag med jens,
fösökte även få med mig cissi.. men det gick ej :(
köpte en
hama soundbag..
och ett par skor från din sko, kunde ju inte låta bli ;]
jens köpte inget däremot, han var pank typ..
käkade en el maco med meny och en mac flurry jordgubb/choklad,
smakade riktigt bra ;D

missade sex-bussen hem,
trots att vi var klara tjugo i :/
kom hem till jens runt åtta eller halv nio,
kollade klart på filmen som killarna hyrde i torsdags ;P
visst kollade jag,
men så speciellt konsentrerad var jag då inte.. haha
lånade en vetekudde för min nackverk,
det har blivit bättre, men har inte gått över än :(

ska nog hoppa i säng nu tror jag.
väckarklockan kommer ringa rätt ridigt imorgon,
jobbar ju..
kommer dessutom gå ut med hunden imorgon,
såå grrrr.. det blir tidigt :/
borde egentligen gått och lagt mig redan nio ;P

Pusskram




ibland vet man inte om det som hände var bra eller dåligt.
lika ovetande är jag nu...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men det är lugnt jag behöver inte veta, jag kan ju dra åt helvete

2006-06-26 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback