Midsommarafton

kom hem kvart över tio imorse :/
ska bara ta det lugnt och kolla på film,
har ju inte sovigt något inatt..
man måste ju orka med att se matchen ikväll!

var hemma hos jens igår,
cissi, becca, jens, koffe, pils och jag..
mysigt :)
var dock inte på sånt jättefesthumör,
trots att jag hade en del att dricka, aja,
ibland funkar det bara inte..
men jag hade trevligt ändå :]

drog dock från festandet runt halv ett redan,
jag fick för mig att vi skulle till donken.
cissi, eric, pils och jag drog hem till pils för att vänta på att donken skulle öppna.
hoppas jocke inte blev alltför arg ;P

:O

fyra drog vi från pils,
fastnade dock vid den stora skiftnyckeln en timme.
klättrade upp och satt mig på den,
kommer aldrig göra om det :/
lätt att komma upp, visst,
men sen då?
var assvårt att komma ner :(
amandaa
eric pils

kom fram till donken runt halv sex,
gick in på statoil och köpte en varsin godis,
sen tillbaka till donken
...var vi väntade fram till tio i sju.
då ser vi att de öppnar nio :/ :@
Eric kan verkligen inte kolla öppettider!! grrr
drog hem till jens och hämtade våra cyklar,
jag lämnade även min tröja jag lånade av hans far (?)
tack för lånet! <3
blev lite slappt på vägen dit och tillbaka..

pils
cissi donken

äntligen framme vid donken blev det frukost :)
var riktigt gott med tanke på att jag slarvat rätt bra med maten när jag varit ensam hemma..

borde egentligen vara trött nu, men det är jag inte :/
men eric då! haha
sist han sov var onsdag till torsdag ;P
datanördar ^^

ska nog se på film nu, eller göra något lugnt..
blir nog kebab idag skulle jag tro,
orkar inte laga mat :/
eller en båtpizza kanske? ;P

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback