Midsommarfirande ;D

fick sluta en hel timme tidigare idag :)
skulle dock inte haft något emot att vara kvar,
barnen är ju så fruktansvärt söta!!

firade ju midsommar idag på dagiset,
dansade nog runt världens minsta midsommarstång,
och då menar jag verkligen världens minsta ;D
var faktiskt riktigt kul!
riktigt god mat,
och man ska inte tala om efterrätten :D mumsan!

åhh, vad jag tycker om dessa ungar på dagiset!
helt jävla underbara..
på hela veckan som jag jobbat där har INGEN bråkat :/

Alexander
midsommarstångLilla AmandaMartinkorvätning

Fredrik kom förbi en sväng, han hade cyklat in till stan :]
1,37 mil hem till mig för att vara exakt..
fick drickan tills imorgon, var fan man nu ska dricka den... menmen
billigt var det iaf ;)

tror jens och pils kommer hem hit ikväll,
är ensam hemma, förutom brodern min..
skönt!
har ju fått matpengar av mor och far,
vilket betyder fetto-mat :D yes!

nej nu måste jag skynda mig,
har lovat att baka en kladdkaka tills dom kommer :S
ska köra på mitt recept,
inte det där cp jag postade förut ;P
min är godare ;D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback