Nu är det helg och hamnfestival!!

rödmyran idag,
trevligt.. jobbade med alexander, skoj!
på hemvägen såg jag den där lilla ekorren IGEN!
haha, han måste älska mig.. eller jag honom ;P

jonas var och hämtade ut våran nya mus idag på posten..
han tyckte det var ett väldigt stort paket för bara en mus..
men i låg även ett nytt tangentbord.. haha XD
servicen från atea är det inget fel med, haha

ikväll blir det hamnfestival med flickorna, myys :)
ska möta cissi och alexandra lite tidigare,
kan ju inte missa Tobbe-trollkarl, haha
vi ska även käka där nere tänkte vi.. får se vad för gott det blir

har lite lust att dricka ikväll,
men det är bara jag som har tror jag..
de andra ska väll ta det lugnt, kanske..
spriten får bli hemma ;P
måste hoppa in i duschen nu om jag ska hinna..
tobbe börjar ju kvart i sju..

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Paulmarit

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback