Soligt idag, IGEN!

var hemma hos cissi igår med michelle och matilda.
trevligt!
åkte förbi en polis på vägen ut ^^
haha
kollade först på matchen (seg!)
spelade kubb, matilda och jag förlorade.. :(
aja.. vi hade solen i ögonen, eller något.. :P

sen var det en massa flum med maskrosor (?!)

amanda
cissimatilda
michelle
matilda

michelle och matilda drog hem rätt tidigt,
michelle hade tydligen någon bok hon blev tvungen att läsa ut, skolan
cissi och jag drog då och matade hennes häst.
jag fick för mig att rida barbacka ^^
var lite svårt att komma upp,
jag är 1,68 och Prudys mankhöjd är 1,68 :/
gick en liten promenad,
klockan blev sen så jag drog hem.
kom hem runt ett.

sommarlovet kryper sig närmre..
snart är det här!
jag längtar såå!
förra veckan var jag å totalt fem lektioner
den här vekan blir det typ två :)

måste ut och sola idag, gud vad skönt.
gjorde ju aldrig det igår :/
jag som äälskar att sola..
åh, jag ska äta frukost i solen, mysigt! :)
vad ska man äta tro då?
jågurt ftw!

nej, ut i solen nu :)
Pussskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback