VILL HA!

Vill ha:

  • Ipod
  • Bärbar dator
  • Ny datormus [från mx-serien tydligen]
  • En riktigt fin sommarklänning
  • Nytt cykellyse, endast 25% av det gamla är kvar :/
  • Vit iller
  • Rosa trekantsbikini [hittar man något som inte blåttar allt när den blir blöt?]
usch när jag tänker på allt jag vill ha så vill jag bara gråta :P
kommer kanske köpa en ipod i sommar när jag jobbat lite.
men så mycket mer blir det inte..
en sommarklänning är så jävla svårt att hitta,
iallafall om det ska vara någon som sitter fint

Fullt schema fram till tisdag:
Idag: Lisas 18års-fest
Imorgon: Jonas konfirmation
Måndag: Cissis 18års-fest
Tisdag: Emils studentbal

nej, ska man ta och göra något vettigt kanske?

Pussskram

yää


Kommentarer
Postat av: Sexleksaker

Jag kn köpa Ipod till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback