klippa-håret-bleka-slingor-time!

ska gå över till grannen så ska hon fixa håret på mig :)
ska göra mina efterlängtade slingor,
fyfan, just nu ser man ju ut som en råtta i håret.
sen ska jag bara toppa mig, brukar inte vara så radikal, bara ta bort det slitna.
kanske typ klippa upp lite som jag brukar göra,
men även där så det inte syns typ ;P

sen kommer cissi också, hon ska också klippa sig idag :)
hon ska inte göra slingor, hennes plan är att untyttja solen i sommar :]
gullunge!

åkte inlines upp till donken med jens igår,
trevlgit som vanligt :)
köpte mjukglass med extra kolasås, jens köpte flurry-daim.
åkte till rampen i romberga, haha.
jag klättrade upp på den, sen när jag skulle åka ner,
(vilket inte går eftersom vi har broms på våra inlines)
så blev jag tvungen att sätta mig på rumpan och ta i armbågarna,
vilket ledde till att jag fick ett brännhål på min jacka ;P
luktade bränt, usch!
sen tog vi en kundvagn och lekte med.
jens var dock kass på att styra,
 så jag fick hoppa av för att inte för att rädda mig själv ett antal gånger ;D

ska duscha nu och äta frukost.
sen väntar en till dag med matteplugg!
grrrr, men jag ska fan ha mvg annars blir jag as-sur och tar livet av
[okej, kanske inte tar livet av. Men jag kommer blir RUSKIGT arg]

Pussskram

blondie


Kommentarer
Postat av: Noastella

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback