ledig dag

stajlade med min fotbollskunskaper igår XD
haha, olsson hade faktiskt en riktigt rolig lektion :D

efter skola körde jag hinderbana med hunden, han blev helt slut!
det var faktiskt riktigt roligt.
faktum är att han nog fick i sig mer energi än han gjorde av med, haha!
han gör ju INGENTING utan godis. grrr
vi är rätt lika trots allt ;]

sen fick jag för mig att jag ville träffa jens och deras häst,
så då ringde jag jens och vi stack och kikade
den där jens är nog trots allt lite rädd för hästar ;)
tihi

stannade i parken vid Gustav Adolfs, fick för mig att ta lite kort! :O
haha, sällan sällan.

sedan efter stallet drog vi vidare till maxi och köpte godis och grädde.
jens köpte någon cp-jordgubbsgrädde
vi bakade ju kladdkaka ;]
fick min kladdkaka till slut :D:D:D:D
blev dock asmätt! haha

Pussskram
cpdag utan riktig sol!

amandajensjensiträdjenstulpanerjeens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback