nationellt..

skrev nationellt matte D idag
började 08:45 och vi hade på oss till 12.45
det är fan fyra timmar!
hoppas verkligen det gick bra,
damn, vill verkligen inte sänka mig.

efter matten var det idrott, motion här ;]
pissunderlag för inlines idag, men men
jens och jag drog till bresse iallafall :P
tog även stavarna med oss. haha

skruvade sönder mina inlines, haha
dom blev typ fulla med grus..
har dock inte orkat skruva ihop dem än :S

blev vädligt sugen på något just nu.
har dock redan ätit en twix (matteprovet)
hm, mamma snacka om en magnum i frysen :P
vi får se vad som sker, haha

imorgon blir det arbetsfömedlingen kl. 09:30
slipper första lektionen :D
eller jag menade, vad synd.

Pussskram



.:IRA.PiLs  ||http://www.warpdrive.se/?32168 säger:

om du inte tränar vikt goes up
om du tränar vikt goes down

om du är lat vikt goes up
om du inte är lat vikt goes down

om du äter dåligt vikt goes up
om du äter bra vikt goes down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback