skola idag :( grrr

grrr, jag har inte varit i skolan sen i torsdags, hur ska jag orka gå dit idag?!
seriöst, jag orkar inte :(
palla svenska, engelska, kemi!
matten behöver jag, så den är okej.

blev ju typ ingen matte för mig och cissi igår.
jag räknade åtta tal XD
men jag räknade ju som en tok i måndags..
så det jämnar ut sig :)

jag har kommit på att jag blir mättare av vaniljyogurt
än om jag äter vanlig naturell yogurt :S
haha, jag har inget liv.

nej, nu ska jag springa och platta håret,
vilket min granne sa att jag inte borde göra så mycket.
men om jag gör det nu så behöver jag inte göra det imorgon XD
haha, sen jag köpte min Gama så har jag börjat platta asmycket,
har nästan blivit som ett beroende..
kan typ inte lämna huset om jag inte plattat håret ;P

ska kila och se AFV efter jag plattat håret :)
har blivit lite av en tradition för jonas, emil och mig ;P

Pussskram



Do you have the time to listen to me whine
About nothing and everything all at once
I am one of those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone no doubt about it

Sometimes i give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just paranoid?
I'm just stoned

I went to a shrink
To analyze my dreams
She says it's lack of sex that's bringing me down
I went to a whore
He said my live's a bore
And quit no whining cause it's bringing her down

Grasping to control
So you better hold on

- har blivit ett beroende att lyssna på Basket Case - Green day :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback