Sovmorgon ;D

oyääh! sovmorgon is the shiit!
blev dock väckt av Molle klockan 08.30!!
han var visselpipan själv utanför min dörr, haha
blev tvungen att släppa in honom..
han hade säkert legat där hur länge som helst... grrr

åkte inlines ut till bresse igår och vände, var lite drygt att åka bilvägen hem sen
eftersom de inte sopat badhusbacken ännu! :@
ramlade för första gången ;P försökte göra lite trick :)

ska ut och sola i sommarsolen, ja faktum är att jag tycker det börjar bli sommar :)
kom på det igår när jag häge ut mina gympakläder utomhus :D

nej, nu ska jag äta jågurt, love it!
Pussskraam

- funderar om jag ska välja motion på idrotten sen, hmm
Erik, Jens o´ch Koffe skulle ju välja det så de kunde åka inlines :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback