Åååå, ääää, öööö

Mitt mail till blogg.se verkade ha en effekt. Buggen som fanns gällande å, ä och ö är numera åtgärdad :] iiih!


Kom hem från skolan nyligen, varken hunden eller mor är hemma, inte låst heller :/ Hoppas de dyker upp snart. Fast jag har någon liten känsla av att mor min är och kollar till läget med foten.

Idag hade jag ju som sagt ingen samhällskunskap, skönt! Anders var iallafall snäll och meddelade oss detta till skillnad från Stefan, kemiläraren. Nej, han var ju tydligen sjuk idag, morr! Hade haft en lång och härlig sovmorgon fram till klockan 13:20. Grrr, blir så jävla trött på lärare som inte meddelar sig, och allar mest på foto-läraren. Denna kvinna må vara Guds stora misstag. Hon är menlös, kan ingenting och vet helt enkelt inte hur man undervisar elever. Tummen ner för den kvinnan!

Nu sitter jag och vämtar på att Fredrik ska komma hem till migl, det gör han om cirkus 40 miniuter. Innan dess ska jag hinna med en del saker, blandannat städa Ruts bur var det tänkt. Borde kanske städa min egen bur också :/ Naaawh, vill inte. Men det måste göras --.--

Step up var det tänkt. idag Hoppas det är roligt, har inte tyckt det vart lika kul de senaste gångerna. Kanske för att jag och Alexandra är så jävla skillade ;P Nej men allvarligt, på torsdagar har vi ju "galningen", som förövrigt är helt underbar, och hon har blivit sjukskriven >_<

Nej, nu ska jag schinga och städa Ruts bur.. Hon själv borde badas också.

Pusskram


Kommentarer
Postat av: cissi

Med betoning på STORA , Haha XD
Nej nu var jag elak :/

Postat av: amäända

haha, men seriöst, männsikan borde typ söka vård.

2006-11-07 @ 21:26:10
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: Ingrid

Haha jag gissar på att ni har Charlotte i foto?
UNDERBAR människa ;)

2006-11-10 @ 16:49:39
URL: http://timotej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback