Lördag utan godis :/

Igår sov Fredrik hos mig, mysigt! Vaknade faktiskt riktigt tidigt, vilket är ganska skönt, hinner ju med en hel del då :) Han fick dock åka hem ganska så tidigt då jag var tvungen att skriva klart etiken, vilket jag gjort. Ska alldeles strax börja med webbprästernas frågor och sammanställa dem. Det kommer gå jättefort ^^

Ska ner och kolla på när pappa spelar hockey om en timme. Kan bli intressant, har inte sett gubben på skridskor på väldigt länge, haha :P Hoppas Fredrik vill kolla bara, annars ses vi inte förrän efter matchen, vilket suger!

Dagens överkonsumerade vara:

[A]manda-rin







Pusskram



Lingonsylt! ^^

Kommentarer
Postat av: Sanja

vilken söt rosa bakgrund, vart hittar man den eller någon liknande? svara gärna i min blogg :)

Postat av: Favorbrotherhood

Great site and interesting informations.
THX!

2008-02-18 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback