Min avi kom från posten idag :) - nej ingen film.

Tänkte bara att ibland blir det ju missförstånd:
http://www.warpdrive.se/?41471

Men iallafall, var ju nationellt idag, var riktigt drygt att skriva för hand.. men hann iallafall bli klar i tid :) Tror kanske att jag följde instruktionerna också ^^

Fredrik och jag hämtade paketet på "posten", ica bergvreten. Där i låg 12 fisbomber och ett paket Triops Deluxe. Fixade iordning triopsen direkt när vi kom hem men insåg att vattnet inte var redo förrän minst åtta timmar senare, så det blir för mig att tillsätta äggen imorgon bitti istället. Måste vara noga med temperaturen bara :/

Självklart ville vi även testa fisbomben vilket det var tänkt skulle göras ute, eftersom det skulle stinka så förjävligt. Jag kastade ut påsen och den blåste upp sig precis som den skulle. Då får min hund Molle tokdamp och springer fram och tar påsen vilken själklart smäller i hans mun. Han springer in med påsen och tjurar i hundkorgen och en äcklig gegga rinner ut. Vid det här laget luktar det redan ruttet ägg på hela nedervåningen och vi inser att det faktiskt funkade som de skulle.

Nästa studentbus?
Lätt!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Pils

lol :P

2006-11-14 @ 23:35:53
Postat av: Fredrik

Hundfan. Satan vad det stank!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback