Min fredag, lördag och dagens söndag.

I fredags som sagt kom mina päron hem, vilket var satans trelivgt må jag säga. Har faktiskt saknat dem. De hade även lyckats få med sig lite presenter :)

Jag fick ett par Levi's jeans som otroligt nog passade finfint, mamma kan min kropp tror jag ^^ De hade även med sig ett diadem, två toppar, en stickad tjocktröja, ett skärp och mina älskade
favorit-mascara. I USA är ju jeansen sjukt billiga, jag mena, mina jeans var lika dyra (billiga?) som mascaran, haha.

Jolly RanchersMor och far hade även med sig lite godis de hade köpt på någon affär där, Jolly Ranchers. Blev genast en favorit. De köpte både med fruktsmak (watermelon, cherry, apple, grape och blueberry) och cinnamon fire. Kanelen var verkligen en favorit, den bokstavligen brinner i munnen :)

... tre stycken Jolly Rancers ~ 1,5 points.

På kvällen i fredags var jag med min älskade, vi hade det mysigt som vanligt! Bestämde oss för att åka till västerås dagen där på.

Idag var det tänkt att vi skulle åka till västerås ungefär klockan tio, tio blev elva, elva blev tolv och tolv blev närmare halv ett. Men vi hann med det viktigaste :] Fredrik köpte 6x9or (högtalare) som han ska sätta i hatthyllan i bilen, komer bli askalas. Själv köpte jag ett par skor från dinsko, mycket fina tycker jag. På hemvägen stannade vi till på DjurMagasinet, där köpte jag hamstervadd och "kakor" till rut och två tuggringar till Molle. Måste ju tänka på djuren också :) Nej, mina triops fick inget. Middagen åt vi på ett avlägset TexMex-ställe, mycket pointsrik och god, cirkus 16 points :/

Sko


Väl hemma monterade vi in stereon, inte 6x9orna, han har inga hål för dem än. Nu kan pojken lyssna på valfri musik, vilken lättnad :) Medans vi grejade i bilen, så hällde jag i mig en halv 2liters Pepsi Max. Tyckte det var fruktansvärt kul att rapa, haha, jag är sådan.

Aktuell triops-status: Mina triops var ett tag cirka fem stycken, nu är det bara två kvar, kannibalism? De har förövrigt växt tll sig väldigt bra :)

Nej, nu ska jag ner och äta frukost, blir nog något i stil med gröt :)
Sedan blir det plugg under hela dagen:
♥ Matte - prov, onsdag
♥ Religion - prov, torsdag
♥ Kemi - labbrapport, inlämning under nästa vecka
♥ Svenska - muntligt framförande, onsdag
♥ Engelska - rättning, inlämning under nästa vecka
♥ Foto? - skrivuppgiten, vet ej när den ska vara klar

Pusskram



Jag är bara nog nere i en såkallad svacka, kan någon hjälpa mig upp?
... Vet dock inte hur


Kommentarer
Postat av: Noaadine

Excellent site. It was pleasant to me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback