Tre veckor kvar

Trodde inte jag skulle klara mig så pass bra som jag gjort med viktväktarna, det har faktiskt gått förvånansvärt bra! Visst har det varit lite jobbigt att räkna points nu den första veckan, men jag har lärt mig väldigt mycket. Nu kan jag äta frukost utan att titta i tabeller, haha.

Ställde mig på vågen imorse, trodde aldrig det hade hänt något, men se på fan det hade det! Det är väl ganska så bra att man går ner lite innan jul så det är "okej" att gå upp sen, gillar det där plus minus noll liksom ;P

Shit, har verkligen ingen lust att gå till skolan, har bara lust att vara hemma, kanske titta på en bra film och äta god... ehm, frukt. Men nej, jag ska istället till Estet, som förövrigt har hemska lokaler, på en fotokurs med CHARLOTTE. Usch. Kikade min fc nyligen, hoppades innerligt att jag hade fått ett mail från henne där det stod något i stil med att hon inte kunde komma.. jojo, det är ju som att vinna på lotteri, typ omöjligt.

Grr!

Nu ska jag hoppa i lite kläder.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Kijul

Great site and interesting informations.
THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback