6:e växeln.

slutade tidigt igår och borde ha passat på att gjort lite vettigt,
istället glömde jag bort mig helt och hamnade framför datorn.
runt tre kom jag på att jag hade lite att städa,
men då dök fredrik upp.
städade ändå medans han fixade ljudet i hans bil.

började åka mot Norrköping klockan fyra,
fredrik var lite nervös tror jag när han skulle köra vår bil,
men det gick kanoners!
tog fan ett tag tag åka,
om man inte tar E4:an så är vägen dit väldigt dålig.
stannade på ett konditori och köpte två "kalla-det-vafan-ni-vill",
dvs. bollar gjorda av havregryn, socker, vanliljsocker, kakao, smör och kaffe..
med antingen kokos eller pärlsocker runtom
samt en mini-hallonpaj och en "vette-fan"
har dock inte ätit dessa godsaker ännu,
får bli ikväll :]

hade lite krångel innan vi hittade Max,
men vi kom fram efter en hel del irrande och kartläsande.
när vi var där passade vi även på att äta,
jag var hungrig, då min lunch endast hade bestått av skolans degiga äppelpaj.
vi köpte två Max-mål, en Max-bok, lökringar och chili-cheese.
OM vi blev mätta.
först höll vi på att glömma att fråga efter plånboken xD

Max

fick en lite trevligt överraskning i Max-boxen,
målarbok och kritor, Mario ^^
jag började såklart direkt att kreativitera mig lite.

kom hem igen klockan elva typ,
gick betydligt snabbare då vi tog E4:an hem.
fredrik skulle sova hos mig, men det blev inte så.
han åkte hem runt två.
men ikväll ska jag sova hos honom ute i lillkyrka :]

hoppas inte lk blir arg för att jag inte gjort min labbrapport :/

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback