Den perfekta helgen.

jag har just kommit fram till hur en perfekt helg ska vara:
Fredrik, Fredrik, Fredrik, Fredrik, Fredrik, Fredrik, Fredrik.

..min helg var perfekt :]

var på mickelsmäss med karro och fredrik igår,
hittade en hel del faktiskt :D
massor med godis, som jag inte kan äta förrän om en vecka -.-

idag fick jag ingen lust att gå till skolan,
det löste jag lätt och behändigt genom att stanna hemma^^
har dock gjort en del vettiga saker redan, räknat matte bl.a
Rut hjälpte till :]

cute
(L)
Rut springer runt med en stor knäckebrödsbit på matteboken,
Dröjde dock inte länge innan hon ramlade ner på golvet >_<
Ps. det är kameralinsen som gör att hon ser tjock ut!!

ska även göra klart samhället idag,
läsa engelskabok samt plugga till religionsprovet.

när Fredrik slutar ska han komma hit så ska vi faktiskt plugga^^
hmm, tveksamt att vi kommer att göra det, fast han är ju ganska sträng iofs.

nu ska jag fortsätta med viktigheterna.

Pusskram

sleeping beauty

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sträng?! :(

2006-10-03 @ 07:39:39
Postat av: Machine Games

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback