Fysikhelvete!

försökte mig på att skriva labbrapporten igår, det gick skit rent ut sagt!
fan, jag vet ju hur man skriver en jävla labbrapport,
men på hans störda vis!?
förmodligen är det han som gör rätt, men vi är inte vana med det.
Lena gjorde inte på det viset.. men aja.
Cissi och jag ska skriva dem efter skolan >_<
grrrr.
slutar 14:25, men kommer inte komma hem förrän sju typ,
cissis pappa kom inte förräns då.. men men.
vi kan säkert hinna med riktigt mycket :]

igår den 26:e hade jag
namnsdag, samt fyllde tjockis-Rut två månader!
hon börjar bli en stor flicka nu, eller ja, stor har hon väll alltid varit^^

nu på morgonen är det tjejidrott som vanligt,
självförsvar, passa er killar!
sedan engelska och sen kemi!
...och sen BB med flickorna, iiiih! :D

Idag måste jag komma ihåg följande saker:
♥ Evelinas bok
♥ Skiva till Jens
♥ 100:- till SACO-mässan
♥ En fil till Cissi, alltså komma ihåg mp3:n
♥ Träningskläder
♥ Bussen

Idag efter skolan ska Fredrik åka och köpa ny bil,
han sålde ju "helvetesbilen" i måndags.
nu blir det en blå 244 gl,
hoppas det blir bättre den här gången :]

helvetesbilen
helvetesbilen som dock ser väldigt snygg ut. >_<

nu ska jag äta frukost, packa väskan, bädda sängen, sminka mig m.m :|
måste hinna!

Pusskram



Jag är ganska så mongo, men det kan nog bero på att jag är så kär!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Biljäveln är ju redan såld -_-
Jag sa att det inte var säkert att den skulle vara kvar :(

2006-10-27 @ 11:46:17
Postat av: cissi

vi hade ju en trevlig eftermiddag/kväll trots allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback