Matteprov

gick och lade mig två igår,
shit vad trött jag var imorse.
hade även panik över att jag skulle försova mig,
jag började att vakna klockan sex, sov var femte minut därefter,
tröttnade sen och gick upp och duschade tio i sju.

yepp, idag har vi matteE-prov :|
men tror faktiskt jag har kläm på det.
gjorde kapiteltestet igår på 37 uppgifter varav jag tyckte tre var konstiga..
ska fråga sandhalen idag hur man gör.
första provet med Jari, hoppas han gör bra prov..
..bättre än Börje iallafall xD

igår var det iallafall som sagt kemiprov,
var riktigt svårt, tillochmed Simon Hagerlind tyckte det :/
då ÄR det illa!
men gränserna för de olika betygen var till min tröst snälla :]

Rut är skadad!
hon har ett sår på hennes högra bakben :/
inte så stort kanske, men om man jämför med hennes storlek är det gigantiskt!
jag ska avvakta lite, blir det värre får jag kontakta veterinäreN,
och därmed bli ruinerad på mina pengar som jag inte har :/

Pusskram



Det är dig jag är kär i!
- Jag kommer att vara kär i dig tills jag dör,
då ska jag nämligen bli "drottning" över världen då jag gifter mig med Gud.

..Du får även tänka på det där med maten ;)

Krut och Dynamit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback