Perfekt.

i lördags var det högskoleprov, gick väll sisådär.
menmen, bara att skriva om i vår igen :)
pappa spelade veteranhockey på kvällen,
han fick visst en puck på hakan..

pappa har spelat hockey
bara för att det ska vara extra äckligt behåller jag bilden i denna storlek.

i söndags hade jag det mysigt med världens bästa grabb <3
bakade "negerbollar" bland annat :]

negerkukfredrik hungriggigantiska negerbollar

idag blir det övningskörning ner till träningen, träna, övningskörning hem,
det var även tänkt att jag skulle hinna med plugg,
vilket jag ska börja med nu, fysiklabbrapport.

Pusskram



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, en snopp!

Postat av: cissi

passa på och njut, innan du måste räkna pointsen :P

2006-10-24 @ 21:12:02
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: Augustnelly

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2009-04-10 @ 11:49:13
URL: http://augustnelly.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback