044

fotografering gick bra idag,
personfotot blev iallafall helt okej.
fick tillochmed sitta åt det hållet som jag ville :]
dvs. tvärtom mot alla andra^^
men shit, jag har ju en pick på vänster sida av näsan :/
vill ju itne direkt visa den sidan :P
men det blev bra tillslut iallafall.

gick ut med vovven när jag kom hem,
såg nummer 044 på registreringsskylt på bil :]
ohyeah! ;P
vem leder då cissi?^^

idag ska jag vara duktig och göra min jävla samhäll -.-
shit! men det måste ju göras. grrr

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

jaja, jag kommer igen snart :P

Postat av: Pils

^_^ jag vet vart nr 045 bor :P

2006-10-02 @ 18:06:31
Postat av: amäända

haha, jag ska hitta nummer 047 nu ;P

2006-10-02 @ 21:05:18
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback