3 timmar Lunch.

spelade rugby på tjejidrotten idag,
skitskoj! :D
hade dessutom en instruktör som kom från England,
Gary hette han visst.
fick testa på tacklingar och passningar.
spelade även en variant av rugby :]

sitter här hemma nu,
nästa lektion, kemi, börjar inte förrän 12:50.
hade ju en liten tanke att skriva kemin,
men jag orkar bara inte^^
ska istället städa upp mina ett ton kläcer som ligger och skräpar.

fixade egen lunch, sallad :D
jag bara älskar sallad, fyhelvet vad gott det är!

fick lära mig idag att man inte ska slicka på vassa knivar, aj :/

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

!!!!! >:|

2006-09-09 @ 12:42:18
Postat av: Fredrik

Har du gett upp bloggningen btw?
Finns ju en lucka nu

2006-09-10 @ 13:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback