Amanda är sjuk..

japp, det blev en förkylning.
hoppas den håller i sig tills på torsdag,
så kommer jag endast till kemin på fredag och skriver provet :D
det är bara att ta en liten joggingtur om det börjar bli bättre ;P

idag på min "lediga dag" ska jag plugga.
har lovat en viss person att plugga som en idiot,
vilket jag även tänker hålla.

nu ska jag ner och äta frukost,
dricka en stor kopp med te bland annat.
sen ska jag städa rummet, bädda rent osv.
det går fort, därefter studera kemi.

Pusskram



my sunshine..

Kommentarer
Postat av: Trondirmelin

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback