Ännu en ledig dag :O

bestämde mig för att inte traska till skolan idag,
man går ju ditför att lära sig.
men om man lär sig lika bra här hemma?
- ja, då stannar man hemma^^

terminens första(och sista!) skolk.

äter frukost just nu,
mitt hembakade bröd och en stor kopp med favortien,
rooibos-te :D

min dag i slumpvis ordning:
♦ läsa engelskabok
♦ plugga kemi + skriva kemilabbrapport
♦ räkna matte
♦ läsa fysik?

haha, kommer nog inte göra allt det där ;P

såg att jag hade fått hem Herbie - fully loaded,
blir nog att jag kikar på den idag :]

Pusskram



det gör redan ont..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

x_x

2006-09-13 @ 10:11:08
Postat av: Jojjo

Vilken typ av rooibos te är det som är favoriten? Märke, smaksatt? Tebutiken Kränku på Gotland (går att beställa) har ett grymt gott rooibos-the!

Postat av: cissi

:/

2006-09-13 @ 22:30:35
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback