En trevlig helg..

..är anledningen varför det har blivit lite bloggande^^

idag på foto så gjorde vi egna kameror av kartonger,
jag hann dock inte klart med min eftersom jag var en lektion efter.
kicki hann dock ta en bild, på mig dessutom,
syndes faktiskt att det var en tjej ;P
bilden blir dock negativ och spegelvänd,
men tufft när man tänker att det är med ett jävla tetrapack.

lärde oss även att framkalla i mörkerrummet :D

fredrik följde med mig hem,
hemlig anledning.
var och tränade, trots att jag är krasslig i halsen,
hoppas på en rejäl förkylning! :D

juste, Fredrik tog min 200:e kommentar ^^

kemi nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Amirlouise

Greetings. This site is so full of information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback