IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG. IG.

dagen började en timme senare än valigt,
eller ja, iallafall skolan, min dag började samma tid som vanligt.
försökte powerplugga till provet, förgäves.

lyssnade när Randa Abdel-Fattah pratade om sin bok:
"Does my head look big in this?"
riktig trevlig läsning verkar det vara,
funderar om jag ska låna den på bibblan imorgon.
behöver ju lite böcker att skriva bokrecensioner på :/
närmare bestämt tre stycken den här terminen.

efter det var det lunch,
levde på broccoli kändes det som.
broccoligratäng, couscous med broccoli och grönsaker: broccoli.
tihi, men jag ääälskar broccoli :D

dagen var ganska så seg och tråkig,
samhälls-prov efter lunchen, >_<
my garden, IG!
- jag är seriös!

på fotot så gjorde vi inget viktigt alls,
analyserade lite bilder, grrr.

ganska så "Grr"-ig dag om jag ska vara ärlig.
jag mena, satt och chansade mig igenom ett helt prov + "Är du tjock idag Doris?"
som tur var träffade jag Fredrik efter skolan,
han följde med mig hem :]

stack och tränade sen,
gick bra, nytt program nästa vecka^^
tränade dock ensam, varken mamma, alle eller ninni var där :/

..när jag skulle cykla hem så var det mörkt hela vägen,
inte en enda lampa tänd på hela vägen >_<
vattenparken var inte rolig :/
livrädd, cykelturen hem var jobbig och tokfort!

nu ska jag typ.. plugga.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback