Lista.

ännu en lista, som jag den här gången har snott från Cissi

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Telefonförsäljare
Egenköpta CD: Aqua
Piercing/tatuering: Öronen, om det nu räknas :/
Riktiga kärlek: Jonathan?
Fiende: Mina bröder.. hmm, vet ej faktiskt.

SENASTE
Biltur: Blev hemskjutsad av Fredrik
Kyss: Fredrik
Låne-bok: En miljon böcker om bantning
Film sedd: Bäst i Sverige, förra veckans "Aftonbladet-film"
Dryck förtärd: Bravo apelsin-juice
Mat äten: Vill knappt skriva det, grr, kebab ;P
Telefonsamtal: Oj, ehm, fan, det var Pizzeria Picasso
Skiva spelad: Skiva? hmm, senaste spelade låten var iallafall något från Goldfinger
Irritation: När jag spillde ut en massa pärlor över hela golvet

JAG

Vill: ha Fredrik här just nu
Har: en proppmätt mage
Önskar: att det vore fred på jorden och att jag hade en fin systemkamer
Hatar: när lögnare
Är rädd för: ensamhet i längre perioder
Hör: det jag vill höra
Undrar: varför allt onyttigt är gott och tvärtom
Ångrar: speciellt en sak just nu, som aldrig kommer att hända igen!
Älskar: allt närt och kärt
Sjunger: ofta i duschen och på väg hem från skolan
Gråter: när jag verkligen menar det eller skär lök.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja, men det var länge sen jag skrev i den :(
Jag gillar att laga mat: Jadå, extra kul om det är med ett gäng flummiga tjejer
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Oja, det har jag många

FAVORIT
Nummer: 1337? haha, nej, jag har inget.
Färg: Rosa och guld
Dag: Fredag
Månad: Antingen mitt i vintern, december, eller mitt i sommaren, juli.
Drycker: Brämhults färskpressade hallondryck

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos i soffan, hångel på dansgolvet
Te eller kaffe: Te
Mörkt eller ljust öl: har nog bara smakat ljust öl när jag tänker efter..
Rött eller vitt vin: Vitt :]

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Ja, över en älskad 240
Hjälpt någon? Hmm, tror det
Köpt något? En kebab --.--
Gått på bio? Nej
Sagt 'jag älskar dig'? Nej
Saknat ett ex? Nej
Skrivit i en dagbok? Bloggat, jao.
Haft ett seriöst samtal? Kanske det..
Saknat någon? Ja, det gör jag så fort denne lämnar.
Kramat någon? Fredrik och Molle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback