Beach 07 - ohno

Har hänt en massa sen jag bloggade sist. Har hunnit med att övningsköra en hel del och även varit på studentkryssning till Tallin. Kryssningen blev lyckad förutom att vi missade första avstigningen till Tallin med typ 30 sekunder. Tur var kanske det då alla i vår hytt inte mådde så bra.

Väl i Tallin så åt Elin, Cissi, Becca och jag pannkakor på "Bann Cook". Supergott. Vi hade dock lite problem att beställa, men det löste sig til sist. Ställde även till lite scener på en matvarubutik och gick in i en spritbutik och kom ut med två flaskor vatten Men vi hade trevligt.

Tallin var ingeting om jag ska vara ärlig, som vilken stad i Sverige som helst, om man bortser från alla spritbutiker. Köpte goda chips där iallafall, som för övrigt kom från USA ;P

Köpte en hel del gott på båten, samt att vi träffade en "kääändis" xD



Dagarna sen jag kom hem har jag tillbringat med min älskade Fredrik. Vi har tagit det lugnt och druckit Cola Zero, sett på film och myst.

Igår var jag med Cissi och Maria. Vi åt en jääävla massa så nu har vi kommit överens att vi ska vara gasnka så nyttiga. Vi vill ju vara snygga och fräscha innan utlandssemestern, fass det kanske är viktigare för dem då de inte har pojkvän.

Nu ska jag käka.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback