Bloggen 1 år :)

Obs! Detta inlägg skulle ha publicerats igår, vilket inte gick då blogg.se hade problem.

Då har jag bloggat i ett år då :) Skrivit 449 inlägg, fått 443 kommentarer och publicerat 313 bilder. Ganska så bra jobbat ändå tycker jag ^^

Fredrik kom förbi idag på dagen <3 Fick för mig att vi skulle tvätta hans bil, vilket vi även gjorde. Blev väldigt fin och ren :) Putsade till och med rutorna men speciellt "skum"-spray från Biltema. Alla pappas grejer i garage kommer nämligen från biltema :P

Idag, runt sex, åkte mamma och jag ut och övningskörde. Åkte hela vägen från Anna hem till stan, därefter åkte vi runt i stan, fanna, enögla osv. Vi övade även på att starta i backe. Hittade en jädrans bra backe i närheten av där Pils bor. Fick motorstopp säkert 20 gånger innan jag kom på tekniken, men sen gick det bra :)

Därefter åkte vi till coop för att köpa diverse varor. Då ringer Fredrik och säger att han har råkat låst in nycklarna i bilen, efter att han låst huset. Han stod dessutom bara i t-shirt. Stackare. Så det var bara för oss att köra hem till mig och hämta nycklarna, jag har nämligen en extranyckel till Fredriks bil :) Var säkert ute och köre i två timmar i sträck, brabra Amanda.

Nu ska jag äta fruktsalla :)

Pusskram



Btw, jag hatar inte livet. Jag faktiskt smågillar det lite ;D

Kommentarer
Postat av: Doodlijk

This is great please keep on the good and wonderful work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback