Fem hamstrar kvar..

Igår lämnade den här lilla hamsterpojken mig, hem till en tjej som hette Linda. Han får nog det riktigt bra där :)

Hamsterpojke

Saknade honom lite igår faktiskt, tyckte han var för liten för att "flytta hemifrån". Men om två dagar så blir han en månad och det var precis så gammal som Rut var när jag köpte henne. Han klarar det, JAG klarar det.

Men frågan är bara hur jag ska klara att alla små hamsterbebisar lämnar mig en efter en? :(

Fick ett bra samtal igår :) Ska på upplärning på torsdagen vecka 16. Har nämligen fått jobb :) Därefter ska jag jobba varje lördag, jämna veckor. Blir kalas det där. Stålar ;D

Pusskram



Idag fyller Fredriks mamma år. Grattis! :)

Kommentarer
Postat av: Axelingeborg

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback