Ingen skola idag - därmed en bränd rygg

Var ute riktigt länge i solen idag, pluggade bland annat fysik på en filt på våran baksida (som mer ser ut som en byggarbetsplats). Fredrik kom sen på hans håla, fotade lite och tillbringade tid i solen :) Bjöd även pojken på lite yoghurt a la amanda.

Se så fin Fredrk blev när jag fotade honom. En närbild, utan zoom, med ett vidvinkelobjektiv blir inte så bra :P

Vidvinkel  ftw
Jag och fredriks mat :)
Mobil

Awwh, bilden på min mobil får mig att inse att det kanske är dags att skaffa ny. Den är repig och glapp, suck. Men jag vet andra saker som ska prioriteras före en ny mobil. Sex and the city till exempel ;D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Albertjeanette

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback