Tisdag, full av ångest.

Jaha, måndagsångesten kom istället och hälsade på idag, suck. Men klarar man av skolan både måndag och tisdag - ja, då är man fan odödlig. Det är bara att kämpa på Amanda.

Jag har gått och känt mig tjock nu flera dagar, speciellt runt magen. Jag har nästan gått och känt mig gravid, magen är ju enorm. Tack vare det här så drömde jag en miffo dröm i natt. Helt plötsligt hade jag fått en unge. Jag var jättelycklig med samtidigt bekymrad då ungen var mulatt. "Hur fan kan det här gått till? Har jag varit otrogen?!". Efter ett tag hade ungen förvandlats till en grön gelégodis. Konstsigt nog reagerade jag inte, jag gick mest runt och var bekymrad var ungen skulle heta och vad alla mina kompisar skulle tycka om att jag fött barn helt plötsligt. Maria föreslog ett namn till ungen, minns att det var skitkasst. Det var något namn efter en Disneyfigur, typ som Baloo.

.. jag var iallafall glad att jag hade gått ner några kilon då ungen hade ploppat ut ^^

Samhälle nu på morgonen, biologi, lång lunch, fysik och foto :(

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback