Sista veckan på KD

Fick ju hem min kamera förra veckan, och den var precis lika bra och prakisk som jag trodde. Gick hur bra som helst att skicka bildmail från kameran, mycket lättare än man kan tro. Dessutom var kvaliten på videofilerna bättre än förväntat. Toppenklass med andra ord ;D Ett mycket bra köp som varmt rekommenderas.

Sommarjobbsveckorna har faktiskt gått väldigt fort. Jag är nu inne på min nionde vecka total och känner mig inte så himla sliten. Den här veckan är min sista på KD, sen på lördag och nästa vecka blir det DHL. Därefter Alanya med mina favoriter ;D

Nu blir det Desperate Housewives säsong 2. Kollade klart på ettan igår, men det gjorde inget eftersom jag samma dag inhandlade andra säsongen.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Varför sne på lördag? :( lol :D

Postat av: Erlendlouise

Your website is extremely interesting

2008-09-02 @ 11:56:03
URL: http://erlendlouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback