BARA jag som har problem med spam i bloggen?

I ett av mina inlägg så har jag fått hur mycket spam-kommentarer som helst >_<
Stackars lilla mig

Vaknade upp nyligen, tycker egentligen att det är för sent, med vad ska man göra när man är trött. Om jag ska orka upp tidigare, så att jag får ut mer av dagen, så måste jag gå och lägga mig DIREKT när jag kommer hem. Men jag har kommit på att det är ganska så klurigt, för det fungerar nästan aldrig. Men ikväll, ja, då jävlar.

Nu på morgonen ska jag städa upp alla klädesplagg som ligger överallt i mitt rum. Efter det kommer faktiskt rummet att se städat ut :) När rummet är städat har jag faktiskt betydligt lättare att plugga, vilket jag måste, om jag ska klara teorin.

Inatt drömde jag att jag hade uppkörning, med en gammal idrottslärare på korsängen. Haha. Tror inte jag klarade det. Bilen stod inne på ett café och jag skulle försöka köra ut från det utan att välta några stolar. Men stolarna stod tammefan överallt. Jag menar det verkligen, ÖVERALLT. Hoppas att min riktiga uppkörning blir ute på vägen :]

Vägde mig imorse, YEY säger jag bara. Just nu väger jag 0,5 kg mindre än vad jag någonsin gjort under hela gymnasiet, om jag minns rätt. UTAN att kämpa :D :D :D  .Måste vara vindrutorna och dragkrokarna på jobbet. Fast skillnaden nu är väll att det mesta kilona är fett och förut var lite av det muskler. Jag har nog inte en enda muskel. Som en kille på jobbet sa till mig igår "Titta så stark du är, du orkar lyfta hela själv". Fats han drev mest med mig, så jag ska ge igen idag.

Nu ska jag kila iväg och äta frukost och se på fjärde avsnittet av julkalendern. Shing!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du är inte ensam om det.. Får jättemycket spam-kommentarer. Och "Läs & kommentera min blogg", "Bli medlem på denna sidan" osv. Grr. Jobbigt. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback