"Batteriluckan går ej på garantin, men du kan skicka in den så lägger vi fram ett prisförslag" - my ass

Fan, trodde faktiskt att allt hade löst sig när jag fick det här svaret på mitt mail:

Hej Amanda

Det är bara att skicka in den till Nikon var noga med att bifoga kopia på
kvittot samt den gula lappen från Nikon som medföljde kameran så det går på
garantin. Se adressen nedan.

Kontakta oss:
Nikon Nordic AB
Box 715
Besöksadress: Råsundavägen 12, 8 tr
169 27 Solna
Tel vx 08-594 109 00
Fax 08-590 751 40

Med vänliga hälsningar / Sandra


Tydligen så går inte trasiga kameraluckor på garantin. Jag har ju inget annat val än att skicka in den till Nikon ändå. För jag kan ju inte använda kameran om luckan är öppen, eftersom att batteriet inte sitter fast då. Men egentligen... jag kan ju inte bli ruinerad för att kameraluckan behöver lagas. Det är ju bara en liten plastgrej.

Men tur att det är s50c:n och inte D50:n :D

Nu ska jag fortsätta att studera lite.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback