Födelsedag

image341
Då ser man ut så här


Så var man nitton år då. Det gör liksom ingen nytta, jag får ändå inte gå på systemet. Jaja.

I födelsedagspresent av familjen så fick jag ju blandannat mobilen då, som jag köpte i torsdags. Sen blev det underkläder, kinderägg ^^ och andra säsongen av Ally McBeal och tredje av Scrubs. Fick även en liten svart lackväska och en hudkräm för mitt superduper torra ansikte.

Gamlingarna kommer runt tre och ska äta varm smörgåstårta, som förövrigt typ är det godaste jag vet. Sen blir det princesstårta, som förövrigt också typ är det godaste jag vet.

Fredrik kommer väll snart hoppas jag, för jag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar honom, min älsking :]

Nu ska jag kika säsonger. Dock vet jag inte vart jag ska börja. Jag har ju fem okikade säsonger.

Tredje 70's
Fjärde 70's

Första Ally
Andra Ally

Tredje Scrubs


Men jag har några avsnitt kvar på säsong två av scrubs, typ tre, så jag ska nog se klart dem först.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis : )

Postat av: Ida

Grattis återigen, Amandie! OCH GOTT NYTT ÅR!

2007-12-30 @ 18:14:00
Postat av: frida

GRATTIS :) hoppas du hade en bra födelsedag :) Gott nytt år :D

2007-12-31 @ 11:49:58
URL: http://fridaalmqvist.blogg.se
Postat av: Becca

SNart fyller jag 20 ;)

2008-01-01 @ 18:33:33
Postat av: Tristangrete

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-21 @ 08:45:42
URL: http://tristangrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback