Förra årets nyårslöften

Nu ska vi se vilka av förra årets "nyårslöften" som jag faktiskt klarade av.

Avklarad:
1. Jag ska bli snäll
2. Jag ska bli snäll
Jag tror jag kan ha blivit lite snällare kanske ^^

6. Jag ska komma i tid
Jag har faktiskt blivit bättre :)

7- Jag ska visa mer kärlek till min älskade
8. Jag ska älska min käresta mer än vad som är möjligt
Hmm, japp!

10. Jag ska sköta skolan
Klarade denna galant :]

12. Jag ska ha koll på min "ekonomi"
Koll och koll, men en internetbank gör det hela mycket enklare.

15. Jag ska inte bli redlös på studenten
Tråkigt att jag klarade denna :/

16. Jag ska aldrig börja dricka kaffe
Jag håller mig till Wiener Melange på jobbet, hälften kaffe och hälften choklad. Men jag kommer aldrig att dricka rent.

19. Jag ska se till att Rut fortplantar sig
Yey!

21. Jag ska ta mycket kort
Kan ses på min bilddagbok bland annt

22. Jag ska bli rik
Jag kan nog se mig som rik nu, om jag jämför med min ekonomi för ungefär ett år sedan

23. Jag ska sommarjobba flitigt
Denna punkt är definitivt avklarad!

24. Jag ska inte skriva lika många nyårslöften till -08
Har inte skrivit dem än

25. Jag ska ägna mer tid åt skolan och mindre tid åt msn och blogg
Lade ju ner bloggen ett tag, så antar att jag ägnade mer tid åt skolan ;D

Ej avklarad:
2. Jag ska bli snäll
3. Jag ska bli snäll
Misslyckades, har inte blivit tillräckligt snäll som jag hade tänkt mig.

5. Jag ska bil nyttig xD
Yeah right - ska vi ta det här löftet i år igen eller?

9. Jag ska börja träna aktivt
HA-HA-HA

11. Jag ska inte slösa pengar på onödigt
Klarade den nästan. För mina sommarjobbspengar till exempel så köpte jag BARA nödvändiga saker.

13. Jag ska följa alla dessa punkter, speciellt 1-5
Fail

14. Jag ska tänka på beach 07 i januari
Visst gjorde jag det, men jag gjorde ju knappast något åt det >_<

17. Jag ska ta körkort
Men jag är på god väg :D

18. Jag ska se till att Rut överlever
Denna punkt skämms jag över att jag inte klarade :( Vet dock inte om jag hade kunnat göra något annorlunda.

20. Jag ska sluta äta godis?
xD







... men jag har fortfarande några dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

du lyckades ju faktiskt riktigt bra! :)

2007-12-29 @ 18:28:05
Postat av: Melvinkarolina

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback