Fredag

Igår var jag sjukt trött och trodde inte jag skulle ta mig igenom timmarna levande. Men jag klarade mig faktiskt, konstigt nog.

Idag känns det inte heller toppen, men jag kan glädja mig åt att det är helg om ungefär 11 timmar. Fredrik och jag funderar på att ta en tripp till Stockholm på lördag, för att bara knalla runt lite och suga in lite julstämning. Julklapparna är helt klara så det blir inget panikhandlande, vilket känns väldigt skönt.

Jag börjar ångra lite att jag inte tog ledigt nu i jul. Jag hade verkligen behövt det. Men under nästkommande två veckor så kommer jag endast att jobba sex dagar. Det  borde jag klara tycker jag :)

Det svårtaste med att inte vara ledig är att jag har varit van vid att ha mycket ledighet. Sen jag tog studenten har jag bara haft tre veckors semester totalt. Och då är ju jag är ju van vid att först ha ett sommarlov på tio veckor, ett höstlov på en vecka och ett vinterlov på två veckor. Det är 13 veckor totalt. Tid är pengar.

Fast det som är positivt nu, det är att jag har BETALT på röda dagar, trots att jag inte jobbar :D Jag gillar månadslön ^^

Har även tänkt på att försöka filura ut vad jag vill plugga vidare till. Vet dock inte när jag ska ha tid till det :/ Får ta fram alla sjuhundrafyrtiotremiljonerfemhundrasjuttiotretusenåttahundratrettionio kataloger jag har hemma. Suck. Mina krav är att det ska innehålla matte ;D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback