HEEELG!

I onsdags började jag min arbetsdag med att riva ned en låda i 05-gången. Men jag får helt enkelt skylla på att fan halva lådan stod ut.

Sen senare på kvällen så råkade jag ha sönder en hel k16-kartong. Men som tur var hände inget allvarligt, utan bara kartongen som fick bytas ut. Just då kände jag att min dag sög.

Igår klarade jag mig från rivningar och sånt, nästan. Men Fredrik däremot körde in i ett räcke och
rev upp golvet. Annars var dagen på jobbet bra :] Dock tio minuter innan vi slutar råkar jag köra LITE fel med höglyften ;D

Greger's har jäkligt god mat, synd att det bara ska krångla väldigt ofta. Idag krånglade det som vanligt. Pojkarna fick ingen blandad sås, trots att "Greger" fick två försök. Min skiftledare slängde menyn nu, jag som gillar Gregers. De har satans god mat :/

Nu ska jag sova.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Boutalias

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

Postat av: Ibrahimmaria

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2008-09-09 @ 09:21:50
URL: http://ibrahimmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback