Julafton, juldagen och annandagen

Julafton kom och gick väldigt fort. Fick min bland annat min efterlängtade råsaftcentrifug (Ida: Läs juicepress). Smakar himmelskt med nypressad juice. Bara att komma hit och smaka.

Igår var det då utgång som gällde. Var väll inte så på i början kanske, men det blev jag eftersom. Cider och alkoläsk gjorde susen. Var jag och grabbarna som drog till joar, blidde ensam tjej. Men det gör liksom inget, är ganska så van faktiskt ^^.

Idag åkte vi familjen ut till farmor och farfar i
Viksäng för att äta middag med kusinerna. Trevligt. Spelade sppel och åt mycket god mat. Övningskörde både dit och hem :]

Nu ska jag se ett avsnitt av scrubs och sen hoppa till kojs. Om man nu säger så?

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback