Måndagen den tredje december

Klockan är bara tjugo i tio och jag har redan hunnit med en massa saker:
  • Tittat på julkalendern, avsnitt tre
  • Frukost
  • Ätit julkalenderchoklad
  • Bokat teoriprov
  • Cykeltur ned till Grönlunds
  • Körlektion
  • Cykeltur hem
  • Druckit vinglögg (på en måndagsmorgon!)
  • Ätit tre små söta pepparkakshjärtan och en lussebulle.
Ja, där hade ni min morgon i korthet. Jag borstade faktiskt tänderna och klädde på mig, även fast jag inte tog med det i listan.



I fredags så var det utgång, hade egentligen ingen som helst lust, men jag pallrade mig ner ändå. Fick dock lust sen i bussen ned. Mötte Becca vid uttagningautomaten, där jag gjorde en jäklarns miss. Skulle ta ut en pengar, MEN GLÖMDE ATT TA PENGARNA. Vände mig om efter några meter men då var pengarna borta.

RIngde banken nyligen, och det var som jag trodde, att pengarna åkte in igen. Hon i luren sa att de stämmer av maskinerna och då kommer de märka att det är för mycket pengar. Sedan kommer de att se vem stackaren är som är utan pengar, vilket kommer att vara jag.

Efter min lilla miss så skulle jag ta ut pengar igen. Tror ni inte jag förösöker att stoppa in kortet där kvittot kommer ut? Shit vad puckad jag är ibland. Haha. Puckad och spiknykter.

Det blev iallafall förfest hemma hos Bella, som förövrigt bodde väldans vackert. Därefter Joar där jag träffade Folk. Gav bort min mobils joystick till Becca, så nu är jag utan joystick. Men tror hon skulle spara den och ge den till mig sen :D

Jens var snäll och bjöd oss på en "Röd sur", fast den var "Grön sur". Men väldans god. Liftade sen med Ninni, Alexadnra och Linnea hem. Ninnis pappa är snäll! Slapp taxiavgiften på 110 spänn.



Julbord med jobbet i lördags på Strike i Västerås. Först spelade alla bowling. Jag fick inte en enda strike, så det var förmodligen fel på våran bana.

Julbord med en massa god mat, förmodligen. Äter ju bara korv och köttbullar. Men om man tycker om julmat så var det säkert supregott. Så jag rekommenderar Strikes julbord ;D Beställde in Aquavit med Kennie och Maria. Jag kan väll knappast påstå att det smakade ljuvligt.

Drog hem med Cissi och Jonas med 21:40-bussen. Var lite sliten sen gårdagen och sen saknade jag min pojk. Dock somnade jag och Fredrik direkt när han kom hem till mig, men det var mysigt ändå :)

Söndagen rakade jag Fredriks skalle och mamma tonade håret på mig. Var även ner en sväng på julmarknaden, men det väll inte direkt så mycket att se. Grisen var i och för sig söt.

Nu ska jag spela The Sims 2 ;D Med ALLA tillägg. DET NI! :P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback